Is een chinese quad, zoals een bashan geschikt voor normaal gebruik zoals een motor?

Het motorrijbewijs zijn ze helemaal aan het verpesten dus wacht ik daar liever nog een paar jaartjes mee, maar met een quad daar mag je met een autorijbewijs op rijden.

Er staan voor rond €1000,- wel een aantal leuke quads te koop op marktplaats.

Nu is mijn vraag: zijn die geschikt voor normaal gebruik? dus hetzelfde gebruik als een motor.

Of vallen ze na 1000 km uit elkaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Kwalitatief zijn ze natuurlijk niet zo sterk als de gerenommeerde merken. Maar alle waarde naar zijn prijs.
Daarnaast is een quad niet te vergelijken met een motor. Je hebt geen voordeel van het langs/tussen de file doorrijden en het overal kunnen parkeren.

Daarnaast vraag ik mij af wat je bedoelt met "het verpesten" van het motorrijbewijs ?