Welke olie heb je nodig voor een zip 4 takt?

Ik wil me olie verversen van mijn zip 4 takt , welke olie? Waar te koop? Is deze olie er ook bij de action

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
17.3K

Antwoorden (2)

10W-40

Voorbeeld: Castrol Power 1 Racing 4T 10W-40

Toegevoegd na 21 minuten:
De 10W-40 die je nodig hebt voor de scooter is waarschijnlijk niet verkrijgbaar bij de Action. Mocht deze daar wel verkrijgbaar zijn raad ik hem af, je hebt een scooter met een nieuwwaarde van 1400 euro. Deze verdient dus ook betere kwaliteit olie dan een goedkope brommer.

Toegevoegd na 1 dag:
Zie de Oil selector op castrol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aanbevolen is 5W40 bijvoorbeeld Kroon Expulsa RR, te koop bij de betere automaterialen zaak.