Skyteam=Chinees Honda =Japans
Stomme vraag misschien maar hoeveel speelgoed (made in China, sold by BartSmit) heb je nog wat het nog doet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet echt veel ;p, dus honda is beter?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het blokje is gewoon goed maar de rest is wat minder degelijk, snel roest en slijtage.
Wel goedkoop natuurlijk en genoeg onderdelen op voorraad.
Een Dax is in verhouding erg duur maar houdt wel beter z'n waarde.
Zelf zou ik toch een Skyteam nemen omdat ze van die leuke modellen maken.
Vergeet niet de uitlaat wat beter te laten klinken..
Als je een Honda koopt dan heb je een betrouwbare brommer, ook al is hij heel erg oud. En je hebt een echte Honda 4-takt. En geen Chinees. Ik ken mensen met een Skyteam, en die hebben nooit problemen met hun brommer.

Als ik jou was zou ik voor de goedkoopste optie gaan. Het blijft 2-3 jaar leuk, en daarna is het voorbij (echt waar).