Als je op een 2dehands site een scooter ziet die 20000 km erop heeft zitten en hij kost 650€ in hoeverre kun je dan afdingen? Piaggio zip Bj 15/04/06

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Afdingen is in de tweedehandsmarkt heel gewoon. Meestal zal de verkopende partij daar in de prijsstelling al rekening mee hebben gehouden. Ik zou dus beginnen met 450 Euro te bieden. Uiteindelijk komen jullie met een beetje 'geven en nemen' uit op +/- 550 Euro. Succes...!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat hangt er vanaf ik welke staat ie is. Waarschijnlijk hebben de verkopers minimaal 600 in hun hoofd. Als je 575 of minder biedt, vragen ze vast alsnog 600. Als je 585 biedt, heb je wellicht meer kans dat ze 15 euro minder accepteren dan wat ze in gedachten hadden :).