bobike bevestiging past niet op gazelle fiets, bestaat er een ander soort bevestiging?

De stang die onder de zadel zit is te dun, daardoor past dit niet.
Hij is dunner dan een gemiddelde fiets (oa oma fiets etc)

Zijn er middelen zodat dit wel past?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Fietsen
1.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
voor fietslampjes heb je rubberen matjes, die tussen de ring van het lampje en je stuur klemmen, zodat dit past. Weet niet of je hier iets aan hebt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is dit wel veilig dan?
Zal het dan wel echt goed vast zitten?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
die rubber reepjes die ik bedoel zijn ongeveer 1 mm dik. En een fietslampje weegt weinig. Als het meer scheelt zou ik het maar aan de fietsenmaker vragen, want met een kind wil je dat het goed vastzit
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb een ligstuur gehad op mijn fiets, daar zaten ook matjes bij, niet van rubber, maar van metaal. Daardoor paste het stuur op verschillende soorten sturen.
De fietsenmaker kan je, zoals Pokémon al zegt, ongetwijfeld verder helpen.

Antwoorden (2)

Latoenkoper gebruiken om de stang dikker te maken.
Latoenkoper is een koperlegering in plaatvorm en kan met een blikschaar geknipt worden. Te koop in een ijzerwarenwinkel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gebruik een oude binnenband. Knip het ventiel eruit en wikkel het om de stang. Bevestig daaromheen het stoeltje. Je stang is dan tevens beschermd tegen beschadigingen.