Waar kan ik ergens mooie stickers kopen om mijn dochtertje d'r pas opgeknapte fiets te pimpen?

heb tweedehands een fietsje gekocht en geschuurd en de roest verwijderd en gespoten en zou er nu graag mooie stickers opplakken, prinsessen, bloemen, vlinders of hartjes of iets anders meisjes achtig!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Fietsen
1.4K

Antwoorden (4)

bij een speelgoed winkel of kantoor boekhandel

Toegevoegd na 48 seconden:
ook op marktplaats worden stickervellen aangeboden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk bij Halfords, zodat ze ook tegen weer en wind kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de Action, Even overspuiten met haarlak dan blijven mooier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een fantastisch stickeraanbod voor grietengrut hebben ze daar, ook allerlei metallic en 3d-stickers.
Bij de Hema zul je vast ook kunnen slagen!