Waar kan ik een zadel voor johnny loco sinatra kopen?

Ik heb een fiets van johnny loco, de sinatra woman. En die heeft lichtbruin-oranje handsvaten en zadel. Maar nu zit er dus een gat in mijn zadel dus weet iemand waar je die los kan kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Fietsen
1.5K

Antwoorden (2)

Bij de dealers van deze fietsen, dus bij de zaak waar je je fiets vandaan hebt. Mocht je de fiets tweedehands hebben gekocht moet je even op je woonplaats zoeken + 'Johnny Loco Sinatra zadel' op google. Of niet eens het 'zadel' erbij, maar alleen 'Johnny loco Sinatra'. Dan krijg je ongetwijfeld dealers van deze fietsen en zij kunnen je vast verder helpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar heb ik op gezocht alleen ik zie ze nergensq in webshops. Is het denk je mogelijk ze via zo'n dealer bij de fabriek te bestellen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat zij dat inderdaad voor je kunnen regelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En anders weten ze waarschijnlijk hoe je er op een andere manier aan kan komen of dat dat helemaal niet kan.
Bij de fietsenmaker
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet dus daarom vraag ik het