Hoe kan het dat je op kieskeurig.nl geen review kan schrijven over een fiets van het kwaliteitsmerk als Flyer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen

Antwoorden (3)

Ik ken veel fietsmerken, maar van Flyer heb ik nog nooit gehoord. En misschien kieskeurig ook niet, vandaar dat je er geen review over kunt schrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als een merk of type niet is ingevoerd kan je er geen recensie over schrijven. Via het contactformulier op kieskeurig kan je een mail sturen naar de redactie met gegevens over het merk fiets en verzoeken een pagina an te maken. Als de pagina wordt gemaakt krijg je bericht en kan je de recensie invoeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
belachelijk als dat niet kan m.i. de beste e-fiets maar ook de duurste en zeker niet onbekend