2 takt scooter verbruikt olie en benzine, maar is het nou wel normaal dat ik elke 120 kilometer olie moet bijvullen in een aparte reservoir? he

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (3)

Lijkt mij wel . Zeker als je gewone benzine tankt . Dan mengt hij zelf de olie er door heen . Dat heet mengsmering . Of tank je al mengsmering dan moet je de dealer raadplegen .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nou een tweetakt heeft vaak een verhouding van 1 op 50. Voor,120 km heb je ongeveer 4 liter brandstof nodig, dus 0,08 liter olie. Dus lijkt me dat hij teveel olie neemt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ligt er heel erg aan. is het een 50cc en is de setup nog origineel? Mijn scooter reed ook zoiets maar die was niet meer in originele staat.