Tankdop van mijn Sym Mio sluit niet meer. Hoe los ik dit het beste op?

Ik heb al op internet gekeken of ik een tankdop los kan bestellen. Maar ik kan het nergens vinden..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (1)

Sommige artikelen zal je ook niet zo gauw vinden.
Het beste is deze gewoon te bestellen of laten bestellen door een rijwielhandelaar.
Deze mensen schijnen wel eens connecties te hebben.

Maar je kan ook zelf wel eens kijken naar je tankdop.
Als een dop slecht sluit wil dat wel eens komen doordat een rubber afdichtring niet goed zit ( nu weet ik niet of die van jou wel een ring heeft, maar je ziet vanzelf wel iets wat niet klopt ).
Schroef of draad eind wat beschadigd is kan je met een vijl bijwerken.
Wees inventief, sluiten doet het al niet meer.
En een nieuwe bestellen kan altijd nog.