Nee dit mag niet en is levensgevaarlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mwah, levensgevaarlijk valt wel mee als je niet te hard gaat. Het mag inderdaad niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt eraan wat je niet te hard vindt, je gaat al snel 30/40 km per uur. Geloof me, met die snelheid tegen een betonnen muur knallen op de fiets is niet fijn (of skeelers oid)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het revalidatiecentrum ligt vol met dit soort ongelukken. Als je 30 km per uur gaat breek je echt je nek. Maar wavara ga het proberen als je het niet gevaarlijk vind.
- Een 17-jarig meisje uit Varsseveld raakte dinsdagmiddag 22 maart gewond toen zij op de Munstermanstraat in Silvolde met haar fiets ten val kwam. Dit gebeurde doordat zij zich door haar vriendin op de scooter liet voortrekken. De hulpdiensten kregen rond 12.30 uur de melding van het ongeval. De fietsster liet zich voortrekken door haar 17-jarige vriendin op de scooter. Bij een bocht ging het fout en de fietsster kwam ten val. Zij is met onder andere been- en gezichtsletsel per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis.2011038237
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb 'ervaring' als fietser en als bromfietser in dit geval. Het zag er zo gemakkelijk en relaxed uit, alles behalve dat, laat mij maar lekker fietsen.. Anyway, als degene op scooter ervaarde ik erge onbalast. Diegene hield mijn schouder/bovenarm vast en haalde mij uit balans qua sturen.. Als ze los schieten of los laten schiet je stuur de andere kant op (aangezien je met je arm waar ze aan hangen meer kracht uitoefend). Voortduwen met je been is ook niet aan te raden. Als fietser eraan hangen ook niets, je mist 1 hand, hobbeltje en je ligt plat.. Daarbij vond ik het 'aanhangen' vermoeiender dan fietsen.. Het is niet voor niets dat je als bestuurder van een scooter een helm moet dragen.. Kan diegene niet gewoon achterop de scooter stappen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies! Zelf heb ik dat ooit ook gedaan, als fietser. Tot ik met volle vaart tegen een betonnen muur knalde. Gelukkig niks aan overgehouden maar het kon zoooo anders aflopen.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ytje, ik ben het helemaal eens met je antwoord.
Maar je antwoord alleen vind ik niet voldoende ;-) Heb je ergens kunnen vinden of het wel/niet is toegestaan?
Ik kan het namelijk niet vinden.
nee het is te riskant en als de politie je pakt ben je de lul en heb je een flinke boete