hoe vervang ik mijn tomos uitlaat als deze is vastgelast?

ik heb een tomos met een begrenzer in de uitlaat, en de uitlaat is zoiezo niet goed. ik wil deze er dus vanaf hebben om er een nieuwe op te zetten alleen toen ik hem eraf wou schroeven bleek alles muur vast te zitten. nou is mijn vraag dus: hoe krijg ik dit los?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De lasnaad doorslijpen/zagen.

Antwoorden (1)

Probeer het met lucht gereedschap .
Pas echter wel op dat de tap einden niet afbreken in de cilinder want dan kan je alles gaan uitboren en opnieuw draad tappen .

Wat je ook kunt doen is alles gelijk uitboren en dan alsnog nieuw draad te tappen .

de brommer boer kent hier meestal wel trucjes op dus ik adviseer om daar eens langs te gaan .