Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is goeie benzine voor mijn scooter ??

Hallo iedereen ,

Ik heb een snorscooter 2takt en hier moet euro 95 in maar is het mogelijk om hier v power van shell in te doen want op de briefjes die aan de slang hangt staat dat v power schoner is ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
844

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Schijnt onzin te zijn, maarvhet is wel beter voor de natuur als je dat soms bedoelt. Er zitten minder afvalstoffen in maar die kunnen niet kwaad voor jouw snorscooter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het maakt niets uit, tenzij je je scooter 100jaar oud wilt laten worden, maar dan is de rest al versleten. Dus tank maar lekker wat het goedkoopst is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je weet denk ik dat 2takt scooters op brommix rijden en je er niet zoals bij een 4takt gewoon benzine in kan donderen en rijden maar? Als je nu gwn een olietankje hebt waar olie inzit (2t) dan kun je er gewoon euro 95 ingooien. Zit er nu geen olietankje dan moet je echt brommix tanken ander worden cruciale onderdelen niet gesmeerd en loopt je zuiger in de cilinder vast, en dat wil je niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding