Wat is de mengverhouding van mijn suzuki 6 pk 2takt ?

Hallo Goeievraag personen, graag zou ik willen weten wat de mengverhouding is van mijn 6 pk 2takt Suzuki, deze motor is opgevoerd naar 8 pk wegens andere carburateur, ik weet niet of dit uitmaakt. maar graag zou ik willen weten wat dus de mengverhouding is van deze motor.
Is dit : 1:100 1:50 enz enz

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Boten
8.2K

Het beste antwoord

De mengverhouding voor je Suzuki is 1:100. Het is wel aan te raden om speciale buitenboordmotor olie te gebruiken en geen mengolie voor bromfietsen, dit omdat de gebruiksomstandigheden anders zijn. een BBM draait in een veel vochtiger omgeving en ook is de bedrijfstemperatuur lager.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel !

Andere antwoorden (1)

De normale 2takt verhouding is 1:50.
1:100 komt vooral voor bij sparta mets.