Hoe noem je dit? (boot accessoire)

Hoe noem je dit?

en waar kun je zoiets kopen? hoeft niet precies hetzelfde te zijn maar zou wel fijn zijn.

Of is het mogelijk om dit ergens opnieuw te laten maken.

Het zat op de punt van me polyester speedbootje.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Boten
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens in deze catalogus, het is mij te veel werk
hij heeft 566 bladzijde's
http://www.allpa.nl/allpa/allpacatalognl2012.html

Het beste antwoord

Ja ik ik ken het bedoeld voor een touwtje(landvast ) hand greep , Google eens bel ship , daar kunnen ze je zeker verder helpen . Grotere kleine enz. Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja , ik weet wat je zoekt . Tip ga evt in het voorjaar naar de HISWA en ga daar eens rond neuzen . Daar zijn vaak wel aanwezig . En maak een leuke prijs . Succes .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje ;)

Andere antwoorden (1)

Het lijkt een beetje op een handgreep zoals ik het nu zie, dus ik zou even vragen bij de importeur/fabrikant of ze daar nog eentje van hebben.

Het kan ook een kikker zijn, waar je je trossen aan vast maakt.