Dat hangt helemaal af van het gewicht en de vorm, dus is niet zo te beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
te hard als je geen vaarbewijs hebt dus zo'n 6 km p u
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als het een kleine boot is met een V vlak is gaat hij vrij snel planeren, dus heb je een vaarbewijs nodig, want dan haalt hij makkelijk 30 km. en nog wel harder ook.
maar een groter,en zwaardere die niet gaat planeren, komt niet boven de 20 km.
dus het hangt van je boot af.