Als ik op een Rubberboot een stuurconsole en gashendel wil plaatsen waar moet ik rekening mee houden dan ?

Ik ben van plan een rubberboot te kopen en daar later een stuurconsole + gashendel op te plaatsen waar moet ik rekening meehouden dan ? En waar koop je goedkoop een stuurconsole en gashendel en als ik die koop waar moet je daar dan rekening meehouden ?

Toegevoegd na 46 seconden:
En is het moeilijk deze zelf te monteren ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Boten
7K

Het beste antwoord

spaar gewoon door en koop een complete set.
dan weet je zeker dat alles stevig en goed is gemonteerd.
en zijn ook je kabels op de juiste lengte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het merk motor ,grote verschillen Nl in prijs Vd verschillende typen n merken ,en het gebruikte aanbod ,dat kan enorm schelen in € .en sommige modellen zijn al veel makkelijker met opbouw gaskabel enz dit zelfde heeft invloed op keuze boot ,veel merken hebben groot divers aanbod in stuur console 's (zodiac )oja overweeg een stuur (gas)hendel verlenger 25€ veel vaar plezier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja als je handig bent zelf ,neem dan een bekend merk boot en motor
op industrie terein werkendam
eos genaamd
Euro Offshore Services bv - de Ferrandstraat 4 - 4251 LL Werkendam - The Netherlands - info@eurooffshoreservices.nl
Tel: 0031 (0)183-500765 / 0031 (0)183 691010 - Fax: 0031 (0)183 691019 / 0031 (0)183 500449
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onderzoek voor de aanschaf welke mogelijkheden je hebt met het type boot en buitenboordmotor. De bevestiging is bij sommige boten erg knullig en bij andere zeer mooi. Ik heb zelf een Zodiac Futura met een alu vlonder waar zowel het bankje als de console in rails is geplaatst. Zeer mooi maar ook redelijk kostbaar.

Als je het nieuw wilt kopen dan is het gewoon een flinke uitgave, de tweedehands markt heeft soms leuke aanbiedingen.

Maar heb je een boot op het oog, ga dan even op zoek naar de mogelijkheden. Zo weet je zeker dat je later geen spijt krijgt van de aanschaf van je type boot. Veel vaarplezier.