hallo wie weet wat de eisen zijn van bootvervoer over weg Wat wel mag en wat niet mag MVG ?

bootvervoer

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Boten

Antwoorden (2)

De voertuigafmetingen zijn als volgt: personenauto"s, bedrijfswagens en aanhangers mogen niet langer zijn dan 12.00 meter (kermis- of circusvoertuigen 14.00 meter), niet breder dan 2.55 meter en niet hoger dan 4.00 meter.

Dus wanneer je deze waarden niet overschrijft, dan zit je goed. Mocht je boor groter zijn (patser), moet je ontheffingen aan gaan vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vergeet vooral ook niet te kijken of je een rijbewijs categorie E nodig hebt en of je auto de hele combinatie wel mag trekken.