Met welk lasapparaat kan ik aan een auto werken?

Kan iemand mij adviseren wat ik moet kopen?
Complete set bedoel ik, incl bril etc. etc.
Geen extreem duur apparaat, maar ook geen rommel.
En als het kan zou ik er ook graag wat steigerpijpen mee aan elkaar lassen, die zijn dikker.
Cursus is geregeld dus komt goed, alleen de "hardware" nog.

Welk merk? Waar kopen, kan het ook bij een online winkel?
Graag wat info over lassen, als er een website is met info bijv. Ik heb al wat gevonden maar ben er niet in thuis dus alle info is welkom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.2K

Antwoorden (1)

Hallo Cuca,
Ik weet niet of je op de site van mijn vorige antwoord van je verwijderde vraag hebt gekeken,maar dat is professioneel.
Ik adviseer je een Co2 lasapparaat,daar kan je perfect mee aan auto's lassen en ook steigerpijpen.
Je kan ook een apparaat bij Wehkamp bestellen,(online) en ik vind ze niet eens slecht !

Ik las gisteren bij dezelfde vraag van jou dat je een "lasser "had en je er een wou aanschaffen zodat jij het niet mee hoefde te nemen , en je het zelf kon leren .

Je kan dus beter aan je "lasser "vragen wat hij een fijn apparaat vind en die aanschaffen.

Groeten Leonard

Toegevoegd na 2 minuten:
en neem geen bril maar een laskap