Klopt het dat ik met de TOMTOM XL 2 niet via bluetooth kan bellen met mij mobiel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Als je deze hebt:
TomTom XL2 IQ Routes Traffic
dan kan het inderdaad niet.

overigens hoef je daar niet al te rouwig om te zijn mijns inziens, ik heb een TomTom 910 waar een goede speaker in zit, maar er fatsoenlijk mee bellen gaat niet... doe mij maar een oortje of nog beter: niet bellen in de auto ;)