Wie kent een goede motorschade expert?

Er is door garages schade ontstaan in mijn motorblok. Nu zoek ik een expert die de schade kan beoordelen om vast te stellen dat de garages de schade hebben veroorzaakt. Het moet een sterk gespecialiseerde expert zijn. Wie weet iemand?

Toegevoegd na 3 dagen:
De bovag wist voor deze motorschade geen specialist.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar heb je last van? Ik ben erg benieuwd!

Antwoorden (1)

De bovag is een gerespecteerde organisatie die je daar zeker goed in kan adviseren:

U kunt een klacht ook schriftelijk voorleggen; gebruik daarvoor het vragenformulier bemiddeling (pdf). Print een exemplaar voor uw eigen administratie en stuur het volledig ingevulde formulier, eventueel met relevante documenten, naar:

BOVAG Bemiddeling
Postbus 1100
3980 DC Bunnik

Indien nodig, kan er een (schade-)expertise en / of technisch onderzoek worden uitgevoerd om de oorzaak van een klacht of probleem te achterhalen. Het geschil kan tevens aan externe experts worden voorgelegd voor een inhoudelijke second opinion.
Auto Ombudslijn

Indien u klant bent van een autodealer, lid van BOVAG, kunt u voor bemiddeling bij klachten telefonisch, per post of per e-mail een beroep doen op de Auto Ombudslijn.
0900 288 66 62 (werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur, € 0,35 pm)
U kunt een klacht ook schriftelijk voorleggen aan de Auto Ombudslijn. Download dan het vragenformulier bemiddeling (pdf), waarin u direct digitaal alle gegevens kunt invullen. Print een exemplaar voor uw eigen administratie en stuur het ingevulde formulier, eventueel met overige relevante documenten, naar:

Auto Ombudslijn
Postbus 1100
3980 DC Bunnik