Ja. Als jij schadevrij rijdt (Of niet rijdt) bouw je schadevrije jaren op bij je verzekering, ongeaht welk type auto
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk. Schadevrije jaren bouw je op wanneer je geen schade claimt bij je verzekering. Maakt niet uit met wat voor auto en of je ermee rijdt. Elk jaar dat je geen schade hebt geclaimd is voor jouw verzekering;'schadevrij'.
Zelfs al zou je schade rijden en het niet melden aan je verzekering, maar het zelf betalen, ben je voor hen 'schadevrij'.
13 jaar geleden
Ha, die Dumfux;

Je kunt met een oldtimer uiteraard schadevrije jaren opbouwen, maar die worden niet doorberekend bij een goedkope klassiekerverzekering, waarbij eisen worden gesteld aan maximaal jaarlijks aantal kilometers, stalling, leeftijd van de bestuurder en de aanwezigheid van een dagelijkse auto etcetera. Als je je oldtimer gewoon (WA, WA+ of All-risks/casco) hebt verzekerd voor dagelijks gebruik gelden uiteraard ook de normale bonus/malusregelingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja je bouwt net al met elke andere auto schadevrije jaren op.