Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stel ik de lichtsterkte van het dashboard in?

Ik bezit sinds enkele weken een Kia Sportage van 2022, nu is mijn vraag kun je de lichtsterkte van de verlichting op het dashboard en ledscherm regelen, en hoe doe je dit?

TurfGraver
6 maanden geleden
https://ownersmanual.kia.com/docview/webhelp/doc/545058d7-dced-412f-b653-b5a53928f1e5/topics/chapter4_14_1.html

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ja, je kunt de lichtsterkte van het dashboard en het ledscherm van de Kia Sportage aanpassen.

Meestal vind je de helderheidsinstellingen in het menu van het infotainmentsysteem of op de dashboardverlichting zelf. Kijk in het instellingenmenu onder ‘Verlichting’ of ‘Dashboardverlichting’. Daar zou je een optie moeten vinden om de lichtsterkte te verhogen of verlagen.

Sommige modellen hebben ook een fysieke draaiknop of een schakelaar, meestal op het dashboard bij de stuurkolom, waarmee je de lichtsterkte kunt aanpassen.

Wie van jullie heeft ervaring met dit soort instellingen in mijn Kia Sportage? Wat werkte voor jullie het beste?
(Lees meer...)
6 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing