Nee. Dat kan met een gewone lithium knoopcel batterij van 3 volt, formaat CR1632.

Het omwisselen is wel vrij ingewikkeld. Mogelijk helpt daarbij de toelichting in bijgaand filmpje.
Amadea
8 maanden geleden
jc54
8 maanden geleden
Het is dus eigenlijk wél een speciale batterij. Je moet goed opletten dat je het juiste type hebt.
Amadea
8 maanden geleden
Ik ging ervan uit dat vraagsteller bedoelt of je die batterij alleen Toyota kunt kopen of dat er een in gaat die ook voor andere apparaten geschikt is.