Kan je bij ns leiden centraal je auto parkeren?

Wat is het adres waar je, je auto kan parkeren?

een jaar geleden
in: Auto's
2.6K
Ritsuka
een jaar geleden
https://lmgtfy.app/?q=ns+leiden+p%2Br

Antwoorden (2)

Parkeergarage LUMC
Of andere parkeergarage, bv Parking Centrum Level Leiden
een jaar geleden
Je kan het beste parkeren op het parkeerterrein Morssingel. Dat rijd je via de Morssingel op, en je kan dan aan je linkerhand bij de Aldi doorsteken naar de stationsweg. Een andere mogelijkheid is parkeergarage Morspoort, ingang aan de Bloemfonteinstraat. Je loopt dan in 7 minuten naar het station.
Op het parkeerterrein aan de Morssingel mag je trouwens na 13 juni maximaal 2 uur staan, tenzij je bij de automaat een dag- of weekkaart koopt.
Toegevoegd op 13 mei 2022 09:57: tekst
een jaar geleden