Kan ik bezwaar maken tegen een boete voor het staan op een invalide parkeerplek met mijn invalidenkaart?

Wij hebben keurig geparkeerd op een invalide plek met een kaart. De kaart lag in het midden van het raam. De parkeer schijf lag er naast en is waarschijnlijk onder de kaart geschoven. Nu hebben we toch een boete ontvangen. Kan ik hier ook een bezwaar voor maken? Of is dit zinloos.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Auto's
1.7K
gvrox
3 jaar geleden
Wat staat er beschreven als reden van de boete ? Zoals DWL hieronder zegt, zal het wel gaan om de parkeerschijf en niet de invalidenkaart. Dat de parkeerschijf niet zichtbaar was, is toch je eigen verantwoordelijkheid, dus dan zou de boete toch terecht zijn ?

Antwoorden (2)

Proberen kan altijd maar of dat lukt? De boete zal niet voor de invalidenkaart zijn want die is rond de 300 euro. Dus moet het parkeerkaart zijn.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Tuurlijk kunt u bezwaar maken. Dat zou ik ook wel doen. U bent toch gewoon in bezit van een invalide parkeerkaart. Dan zouden zij nog kunnen zeggen dat u hem niet duidelijk heeft getoond. Dat moeten zij op hun beurt ook kunnen bewijzen. Niet geschoten is altijd mis. Gewoon bezwaar maken