mijn autoraam wil niet meer dicht wat moet ik doen?

het gaat om een chrysler voyager
en het raam bij de rechtervoorkant wil niet meer dicht
weet iemand hoe dit valt op te lossen?
dankjewel :)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Auto's
1.4K
dudemeister
6 jaar geleden
Als de motor van je raam nog wel geluid maakt kan het onderstaand probeleem zijn:
Een raam - het glas dan - zit met een plastic 'haakje' door een oogje - soms 2 - in het glas wat in je raamstijl verdwijnt. Het kan zijn dat deze gebroken is of uit het gaatje is 'gelopen'.
Dan volstaat terugplaatsen maar dan zal je de hele binnen bekleding van de deur moeten loshalen om erbij te kunnen. ALs ie kapot is op de sloop een nieuwe op de kop tikken en ervangen. Het is een lastig klusje maar wel te doen.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk het mechanisme defect en dat heb je niet direct voorhanden.
Voor een noodreparatie kun je de deurbekleding er af halen, met de hand het raam omhoog zetten en een lat of een stuk bezemsteel onder het raam zetten, zo dat het omhoog blijft.
jc54
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
haha, zo heb ik jaren rondgereden met een golfje, was rechtsachter en de overige 3 ramen werkten nog.