wat is de ruimste auto in het C-segment?

en met ruim zowel de bagage als de passagiersruimte (1 serie, a klasse, CT200H of de V40)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Auto's
2.1K

Het beste antwoord

Je kunt je ook buiten de geijkte duitsers orienteren....
Een citroen C4 is ruim en comfortabel, een Peugeot 308 ook. Een Renault Megane oogt sportiever en Alfa is dat natuurlijk helemaal.
Wil je iets totaal anders dan is de C4 Cactus ook nog te overwegen. Ik hoor dat mensen verrast zijn over de binnenruimte.
Wil je iets Oosters, in het algemeen degelijker dan duits, dan zijn er o.a. Honda Civic, Hyundai I30, mitsubishi Carisma, enz...
Succes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De golf , is ruimer dan de BMW1 en dan de A . De laatste vind ik wel de leukste . De BMW de vlotste de golf de verstandigste . En ford heeft van alles wat en stuurt scherp !
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Sorry de de golf heeft van alles wat en is allround de verstandigste . De ford stuurt zeer scherp .