Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een website waarop je kan vinden hoe lang je gemiddeld in de file staat tijdens de spits op een bepaalde route?

Ik wil bijvoorbeeld weten hoe lang je extra moet rekenen voor een rit Utrecht-Apeldoorn in ochtendspits en Apeldoorn-Utrecht in avondspits.
Is er een website waar je dit kan opzoeken?
Ik vind wel veel websites met informatie over dít moment, maar ik wil juist informatie over gemiddeldes.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
33.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

's Morgens in de richting van Apeldoorn vanuit Utrecht is geen probleem. Je rijdt namelijk tegen de grote stroom in. Het meeste verkeer komt in de ochtenduren naar Utrecht toe. Datzelfde geldt voor de avondspits. Vanuit Apeldoorn zal je bijna geen oponthoud hebben richting Utrecht, of het moet een kleine file zijn bij Bunnik.

Toegevoegd na 1 minuut:
...en je kan natuurlijk wel je autoradio gebruiken op de terugweg met de verkeersberichten vanuit Driebergen.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
De ANWB Routeplanner online staat op http://www.anwb.nl/verkeer/routeplanner?rplherk=navigatiebalk . Nieuw is de reistijdverwachting, ontwikkeld door TNO. De gebruiker kiest een vertrek- of aankomsttijd en krijgt vervolgens een schatting van de daadwerkelijke reistijd.

Deze reistijd wordt berekend op basis van historische file-gegevens.
(Lees meer...)
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding