Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan er mis zijn met mijn auto?

Ik heb een ford ka 2002, sinds vandaag hoor ik een raar r geluid, het geluid komt ergens van de achterste linker wiel denk ik, het is een ratelend geluid als ik gas geef en gewoon recht door rij. Hoe meer ik gas geef hoe harder je hoort maar daarna hoor je bijna niets als ik boven 50km rij of mischien wel maar dan hoor ik niet met raam dicht, het is dus niet aleen bij de bochten en asl ik rem dan stopt het geuid even, ik ben wel bang geworden is dit gevaarlijk denken jullie, ik moet morgen naar werk en rij ik 40km heen en terug, ik weet totaal niks van auto'.Wat kan er mis zijn met mijn auto
alvast bedankt. groetjes

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
874

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit kan meerdere oorzaken hebben van je achterwiellager (veel meer zit er niet bij je linker achterwiel) tot een tik in je versnellingsbak waarvan je denkt dat het van achter uit de auto komt. Hier voor zal toch iemand naar de auto moeten kijken. Want alleen met het verhaal kan je niet meteen een duidelijke conclusie trekken. Wat voor raar geluid is het? Tikken, kraken, ratelen, piepen of een soort van kloenk kloenk? Ermee rijden en er naar kijken is toch echt nodig. Ikzelf zou er niet meer mee gaan rijden tot ernaar gekeken is. Maar die keus is aan jezelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding