Als ik mijn auto in eerste of tweede versnelling zet wilt hij niet vertrekken, hoe kan ik dit maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Garage?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gaat ie in 3e wel vooruit?

Antwoorden (2)

Klinkt als een slippende koppeling, dan wordt het koppeling vervangen.
jc54
10 jaar geleden
Dan moet je de auto op een garagebrug zetten en de versnellingsbak verwisselen. Zorg er wek voor dat je de juiste vervangende versnellingsbak hebt klaar liggen. Als je nl bezig bent kan je het veter in een keer afmaken ipv dat je na demontage vAn de bak, opzoek moet naar een andere. Dan weet je de volgorde van de onderdelen niet meer. Het kost een beetje tijd maar is prima te doen.