Wij zijn in het bezit van een Mercedes A 160 maar helaas doet de afstandbediening voor het afsluiten het niet goed terwijl de lampen wel reageren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Ga even langs de dealer om de batterijen te laten vervangen. Vaak brand het lampje nog maar is er te weinig stroom over om de deur open te maken. Ga niet zelf proberen de batterijen te vervangen want bij beschadigen van de sleutel kost je dat enkele honderden euro's.