Hoe het koelsysteem van een H200 ontluchten?

De verwarming van mijn H200 werkt niet naar behoren.
Pas als ik de draaiknop op volle warmte zet, komt er een beetje warme lucht uit de roosters.
Filter heb ik al schoon gemaakt (onder motorkap links tegen handschoenkastje) was ook wel nodig, maar nog steeds heb ik het koud.
nu heb ik inmiddels gelezen dat het ontluchten van het koelsysteem hier ook kan helpen, maar ik kan dus nergens een nippel, kraantje, of wat dan ook vinden om dit te doen...
Wie kan mij helpen? (zonder al te veel tech talk ;) )

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Normaal gesproken ontlucht het systeem zich van zelf door enkel de verwarming in de auto aan te zetten en er voor te zorgen dat het koelvloeistofpeil in het reservoir boven het minimum blijft bij een draaiende motor.