waar vind ik een autoraamsticker met de tekst: een heer in het verkeer is meestal een dame?

om aan de binnenkant van de achterruit te plakken, maar dat je het wel van buiten kan lezen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1K

Antwoorden (3)

Deze sticker heb ik ooit gekregen toen ik een autoverzekering (voor vrouwen) afsloot bij de FBTO.
Misschien zou je het eens bij hen kunnen proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien een leuk idee om je eigen sticker te ontwerpen voor 3,74 euro? Dat kan hier: http://www.vistaprint.nl/bumperstickers.aspx?&GP=8%2f30%2f2012+8%3a01%3a54+AM&GPS=2542941456&GNF=0
Je kunt daarbij ook gebruik maken van één van de talloze sjablonen die je op de website vindt.
11 jaar geleden
kijk eens op www.stickerdump.com hier haal ik ook altijd mijn stickers, je kan alles aanpassen! Plus je betaald per sms, heb hier hele goede ervaringen mee.