Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je de binnen kant van een auto nieuw maken?

Ik wil graag bij een auto de 4 deuren nieuwe behuizing er in zetten de behuizing is gewoon plastic is het mogelijk om dit er uit te halen en nieuw er in te zetten? zo ja waar kan ik de behuizing halen?
Het gaat over een "Kia Picanto 1.0 LX"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
549

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het beste kun je eens op het http://www.kiaclub.nl/ forum kijken,er worden daar onderdelen die er nog goed uit zien aangeboden en je hebt er een forum waar je met je Kia vragen terecht kunt want dit zijn allemaal Kia bezitters waronder ook best een aantal monteurs aanwezig zijn die je kunnen helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit ga ik zeker ff proberen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na dat ik bij op de kiaclub forum heb gekeken heb ik gelijk iets gevonden. Bedankt voor alle reacties ze zijn alle 3 nuttig maar met de kiaclub heb ik het gevonden!

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan. Bij de kia dealer kunnen ze de behuizing voor je bestellen waarna je ze daar op kunt halen. (als je een beetje geluk hebt, hebben ze er op voorraad liggen) Succes met inbouwen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de Kiaclub niet lukt ga ik zeker ff informeren bij de kia dealer bedankt voor je reactie!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan ;)
We noemen dit de bekleding en deze is te vervangen.
Nagenoeg alles in, op of aan een auto is te vervangen.
Onderdelen zijn te verkrijgen o.a. bij;
Carparts,auto onderdelen online, Brezan etc. deze zijn u alle terwille.
Vier deuren, dat kost natuurlijk wel wat, maar dan heeft u ook iets en dan moet het er nog in.

U heeft natuurlijk al wel het e.e.a. bekeken hoe u de bekleding e.d kunt loshalen.
Dus hoe u de deur vergrendeling en de raamslingers kunt verwijderen zonder deze te beschadigen.

Een goed bedoelt advies, loop eens langs een sloop.
Daar kunt u kijken hoe het e.e.a. zit en hebben ze mischien wel een partij op voorraad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding