Wat kan ik vragen voor een opel corsa 1.2 swing met 125000 op de teller?

bouwjaar auto is 1996? Afgelopen maandag is die gekeurd. Gelijk door keuring gegaan en altijd zeer goed onderhouden. Kleur is rood.

Toegevoegd na 33 minuten:
Distributieriem is op 124000 Km vervangen. Er zitten pas nieuwe banden op. Er zitten achter boxen ingebouwd en er zitten geen enkele deuken .. Alleen wat krassen van bosjes en ook die zijn bijna niet zichtbaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Als je hem poetst en schoon maakt van binnen en geen roestplekken heeft, kan je er zo’n 1500 voor vragen, en na handjeklap en evt. prijsverlaging na een paar weken wachten is dat dan 900..1200.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een richtprijs kun je vinden op bv Marktplaats. Daar kijken wat een dergelijke auto "doet" op de markt. Voor de rest is het zo dat wat de gek ervoor geeft. Dus een duidelijke prijs is niet te geven. Ziet je auto er goed uit.. heeft hij veel deuken en dat soort dingen.
Succes..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afhankelijk hoe hij er van binnen en van buiten uitziet, en of het onder de motorkap nog fatsoenlijk oogt en hoort, denk dan aan olie op de motor oid, en rare bijgeluidjes enz. We spreken over een wagentje van 16 jaar oud en met 1 jaar apk. Ik neem aan dat het een benzine motor betreft en ga van je stelling uit. (altijd goed onderhouden) 125000 KM op de teller is niet veel, maar rood weer een klein min puntje. Al met al zou ik er niet meer dan 1500,- euro voor vragen. Mijn excuus als er emotionele waarden aan uw auto zit, maar meer dan 2000,- euro zul je er denk ik niet voor krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"maar meer dan 2000,- euro zul je er denk ik niet voor krijgen." Nee dat gaat niet lukken. 1500 Waarschijnlijk ook al niet. Tenzij hij echt optisch perfect is en je net iemand treft in de buurt die het ervoor over heeft.
Als ie er keurig uitziet, en je hebt veel geluk dan kun je 'm voor zo'n 1200 Euro verkopen.

Hieronder een lijstje met alle Corsa's Swing uit 1996 van autotrack. De auto's duurder dan pakweg 1500 Euro komen meestal van Bovag-garages, en daar zal een minimale garantie gelden. En dat moet je ook betalen, daarom zijn ze iets duurder.

110.931 km
€ 2.275

150.625 km
€ 1.450

194.153 km
€ 1.950

80.000 km
€ 1.350

72.499 km
€ 2.950

152.750 km
€ 875

116.395 km
€ 1.250

224.117 km
€ 600

194.531 km
€ 999

122.325 km
€ 1.250

227.485 km
€ 895

180.000 km
€ 850

181.157 km
€ 749

125.000 km
€ 890

79.148 km
€ 1.350

www.autotrack.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rond de 1500 euro zul je kunnen vragen, maar bedragen vanaf 800 euro zullen realistisch zijn.

Het gaat namelijk om de auto en zijn leeftijd, eventuele recent gepleegd onderhoud maakt de auto iets aantrekkelijker, maar zal niet meespelen in de dagwaarde waardoor de handels waarde ook niet omhoog piekt!

Mensen die opzoek zijn naar een auto van die leeftijd, zijn meestal niet van plan om veel te betalen voor de aanschaf!