hallo ik heb een ford mondeo uit 1997. de verwarming doet het niet op een of andere manier. blaast alleen maar koude lucht. wat kan ik hieraan doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Kan ook zijn dat er niet voldoende koelvloeistof in de motor zit. Probeer bij koude motor gewoon bij te vullen en draai de ontluchtingsplug van de verwarming open tot er vloeistof uitkomt. Probeer wel snel de oorzaak van het tekort op te sporen. En ga er ook vanuit dat je pas voldoende verwarming krijgt bij een warme motor-dus kijk naar de waterthermometer van de motor. Succes

Ik heb dit probleem 2 x gehad met een mondeo van rond dat bouwjaar, eenmaal is het een kapotte thermostaat geweest de andere keer alleen maar de temperatuursensor in het dashboard (roostertje ervoor zat verstopt) als het dit laatste is dan heb je mazzel, keertje doorblazen en Voila, in het andere geval nieuwe thermostaat. Het is al even geleden maar ik geloof dat dit het probleem was.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100