Kun je een scheur in een auto-radiateur lijmen??

De plaats waar de scheur zit (aansluiting v/e slang) is van kunstof, pvc lijm werkt niet denk ik omdat er teveel druk op komt te staan toch?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
2.9K

Het beste antwoord

de beste oplossing is natuurlijk gewoon vervangen....

maar wat je kunt proberen is kneedbaar staal halen, is een 2-componenten epoxy kit, je krijgt het als een staafje met 2 kleuren bij de auto-onderdelen handel.

meestal is de binnenkant donker grijs en de buitenkant licht grijs, goed schoon maken, even grof opschuren voor betere hechting.

hierna een stukje van het staafje goed kneden en er goed op drukken. dit spul is ijzersterk, hard en hecht op veel materialen, zelfs vaak op vochtige ondergronden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Twee componenten hars met een bewapeningsmatje zou misschien kunnen. Het blijft wel een lapmiddel...