Wat kost het spuiten van 1 autodeur ongeveer?

Heb een deuk in 1 deur en heb een andere deur gevonden maar die is niet in de juiste kleur.Dus wat kost 1 deur spuiten ongeveer.Graag met link van bedrijven waar je online offerte kunt aanvragen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
65.3K

Het beste antwoord

Hallo Werk,

Als het puur om het spuiten gaat is het vanaf 150 euro
Dit is dan voor een uniekleur zonder blanke lak.
Bij metallic en parelmoer kleuren moet je rekenen op 200 á 250 euro.
Let er wel op dat 1 deur spuiten in metallic of parelmoer meest de aangrenzende delen "uitgespoten" moeten worden om kleurverschil te voorkomen.
Bij donkere metallic's kan je de gok nemen om het niet te laten doen, maar bij zilveren is het zeker aan te raden.

Bij b.v Alacar kun je een online offerte krijgen www.alacar.nl.

Let er wel op dat bij de deur ook nog demontage van b.v spiegel/stootlijsten/rubbers e.d. zit wat niet in de prijs is berekend.

Succes ermee,
Leonard

Toegevoegd na 8 minuten:
Verder adviseer ik je om het niet online te doen, maar gewoon bij een paar autoschadebedrijven bij jou in de buurt langs te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gaat om een achterdeur dus geen spiegels haha bedankt voor je linkje
heb gekeken en kwam op 250 euro uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee daar zitten geen spiegels op haha, maar wel een handgreep,snorlijst en rubbers bij je raam.
Gaat het trouwens alleen om de buitenkant van het portier ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja er heeft iemand tegenaan gezeten en de deur is onherstelbaar beschadigd en nu heb ik een 2de hands gevonden maar die is niet in de juiste kleur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus de schade word/is vergoed door de tegenpartij ?
Dan zou ik ervoor kiezen om de binnenkant van het portier ook in de juiste kleur te laten spuiten,dat zal niet veel meer kosten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ik wil de auto inruilen en kijken of het rendabeler is om de schade te maken of hem met schade in te ruilen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi onderbouwd antwoord. Dikke plus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je een auto met schade gaat inruilen word je "geknipt en geschoren" en ben je dus echt meer kwijt is mijn ervaring
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja daarom ben ik aan het uitzoeken wat rendabeler is alhoewel ik al een heel mooi aanbod heb gekregen om hem in te ruilen met schade.
De schade is door de expert geschat op 3120 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die experts ken ik ook. Fijn als je die schade betaald krijgt, effe cashen, geef je 250 euros uit en gaat nog drie keer op vakantie, minder als jij diegene bent die hem veroorzaakt heeft. Snap niet goed dat ze die luchtbel niet doorprikken.

Andere antwoorden (2)

Ligt eraan wat voor lak het is, bij metallic lak moeten ze een groot stuk meespuiten om kleurverschil te voorkomen. Dan kost het zo'n 2000 euro.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb het over de totale kosten dus spuiten, een nieuwe deur, accesoires, loon, vervangend vervoer en andere kosten. Het was ook niet het goedkoopste schade bedrijf omdat het onder de verzekering viel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2000 euro !!!! sorry,maar daar klopt geen bal van
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat had ik al gedacht van mij een + voor de moeite
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je toevoeging verklaart een hoop Roland,dan kom je idd al snel aan de 2000 euries.
Maar de vraag gaat niet over jou schade, maar die van de vraagsteller die zelf al een deur heeft gekocht en gespoten moet worden in de kleur van de auto.
Ik heb geen link voor jou .
Maar een autodeur laten spuiten kost tussen de 100-150 euro .
Ligt ook aan de grote van de deur .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is een deur van kia sorento
dit bedrag lijkt me iets aannemelijker dan die van de vorige antwoorder. Maar hoe kom je aan dit bedrag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die vorige antwoorder heeft pas de rekening gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en heb je toen ook 1 deur laten spuiten??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er was iemand tegen de deur aangereden, flinke deuk. Achterdeur vervangen en opnieuw gespoten met metallic lak, ~1700 euro inclusief de materialen en aardig wat arbeid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een tijdje terug een motorkap laten spuiten voor 120 euro van een opel corsa .
En aangezien het te spuiten oppervlak bijna het zelfde is ben ik bij die prijs gekomen .
Kon nog wel goedkoper als ik geen kwitantie wilde .
En kijk gewoon in een gouden gids of google even in jou regio en bel er een stuk of 3 .
Als ik jou een adres geef die ik ken dan moet jij een eind rijden en dan wordt het nog een dure spuitklus .
Succes ermee .