Bij welk bedrijf in 't noorden kan ik een kleine auto om laten bouwen naar electrisch en wat kost dat?

m'n woon/werk-verkeer is kort (maar niet zo kort dat ik 't kan befietsen), dus electrisch rijden kan wellicht wel uit.
(Incl. kosten ombouw meegerekend.)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Daar het waarschijnlijk een veel te dure grap is om je auto om te laten bouwen stel ik voor dat je deze site bekijkt en een leuk nieuw modelletje uit zoekt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat kan niet in het noorden. En in het zuiden ook niet.
Misschien komt dat ooit nog.
AWM
14 jaar geleden
Het bedrijf dat dit doet zit in Arnhem als ik het goed heb en doet dit voornamelijk voor grote benzineslurpende auto's. En omdat dit geen massaproductie is komt het kostenplaatje op een slordige 225.000 euro...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het zou kunnen maar het kan nog niet zou het nu onbetaalbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het ombouwen zou wel eens duurder kunnen zijn dan dat je auto waard is. dus als je een electrische auto wil, kun je er beter zo een gaan kopen.