Met een Balbo sponsje, daarna een glansmiddel , bijvoorbeeld RVS snelglans van HG, verkrijgbaar in de bouwmarkt en drogisterij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

een borstel sop en warm water, om het grove vuil/vet eraf te krijgen, daarna afspoelen en in de wax, en voortaan gewoon af en toe bij de bp afspuiten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik moest vandaag een auto wassen, en dus ook de velgen.
ik heb de normale groene dreft gepakt, dat in een emmertje heet water gedaan en de velgen met een afwasborstel schoongemaakt.
werkt perfect!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Keuken ontvetter van witte reus.. Er even opsprayer en laten intrekken en daarna afspoelen met de slang water.. Werkt perfect! Geen borstel nodig :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe simpel kan het zijn:
http://www.carclean.nl/producten/Exterieur/Velgen_en_banden/Velgenreiniger.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Action verkopen ze bussen velgenreiniger,is ook goed spul.