Bestaat er een opzetstuk voor de autogordel?Onze gordel is nu moeilijk vast te maken, omdat 'de klikker' maar net uit de bank steekt.

Met klikker bedoel ik, waar de gordel in moet klikken. We gebruiken autostoeltjes voor de kinderen en kunnen er bijna niet bij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.9K
jc54
12 jaar geleden
Die "klikker" heet gordelslot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geen antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ladyMi: Daarom zet jc54 het ook bij de reacties ;-)

Antwoorden (1)

Met deze zou het dan ook moeten lukken, zie link.
http://cgi.ebay.nl/Verlenger-voor-autogordel-veiligheidsgordel-verlengen-/160568476217