Waar laat ik mijn Citroën CX in de Haarlemse regio het beste onderhouden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk kunnen ze je hier verder helpen
De D.S. Keyzer,
Gillis van Ledenberchstraat 112, Amsterdam.
Tel. 020 - 682 44 31
E-mail: info@dskeyzer.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een citroendealer Het Motorhuis Haarlem Citroen
Grijpensteinweg 10 2014KX Haarlem
website email plattegrond rubriek autodealers citroen
12 jaar geleden
Zoek je een specialist, dan is deze in de Haarlemmermeer (Abbenes) wel wat:
http://www.citroenvanderlaan.nl/
Ga je voor goedkoper onderhoud, dan kan je je licht eens op steken bij Cor Ravenstein (geen website) gevestigd op de hoek van de ringvaart in Zwaanshoek. Is oké, maar je moet wel even door de 'rommel' heen kijken.