Wat zijn leuke slogans op de nummerplaathouder op de auto?

bijv je hoeft er niet zo kort op te zitten je komt er toch niet in

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.4K

Antwoorden (17)

If you can't Dodge it ~ Ram it!

Toegevoegd na 3 minuten:
Eating Fords and Shiting Chevy's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jedes Popel fahrt ein Opel

Mijn Porsche staat bij de garage

Dit is de auto van mijn vrouw
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zag laatst deze bij een auto voor me:

I still have the body of an 18 year old but it's in my trunk and it's starting to smell.

hier te koop:
http://www.ruighaver.net/bumperstickers/stickers/smell.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je dit kan lezen ben je wel heeeeel dicht bij!
Kan je dit niet lezen moet je echt aan de bril!
Lach eens als je dit leest en steek je duim op!
Als je nog dichter bij komt hebben we misschien allebei een probleem!
Zo kan je er zelf nog wel meer maken een beetje creativiteit en je komt er vanzelf op!!
succes
Pieter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*boodschappenauto*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind deze wel leuk: Als ik mercedes wil rijden neem ik wel een taxi!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oeps mercedesrijder op zijn teentjes getrapt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol, die is ook mooi
Op een VW busje:
Als ik later groot wil een mercedes worden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hunk if your horny
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga eens kijken waarom we stil staan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaren geleden, zagen we een 'Lelijke Eend' met zo'n opgebouwde achterbak voor ons rijden op de snelweg.
(heel praktisch, maar toch ook komisch om te zien!) Met kleine letters stond er een tekst op deze bak geplakt. Nieuwsgierig dat we waren,... even bumperkleven, om de tekst te kunnen zien. Stond er te lezen:.... BAK KAN ER AF VALLEN !!!....
We konden er erg om lachen.
We passeerden de auto en gebaarden, ' BAK VALT ER AF !!' Even een schrikreactie van de inzittenden, maar al gauw had men in de gaten , dat we een tegenreactie gaven. Met een Big Smile, zwaaide men terug.

(destijds, was het nog erg rustig, dus weinig verkeer, op deze bewuste snelweg!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb deze ook weleens gezien:

"Kijk uit, zwenkt uit!"

Ik vond 'm wel grappig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor sex,volg mij!
;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je zo'n haast hebt ga dan maar over me heen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
onze buurman kreeg wel eens bezoek, die had onder zijn nummerplaat staan: "lach naar me, als je geen slipje aan hebt". Ja, het was inderdaad best een looser ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi

Ik mis mijn ex nog steeds, maar ik leer steeds beter te richten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
deze auto is van mijn vrouw
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Lach maar, deze is betaald"