Wat is de goedkoopste auto (vaste lasten)?

Wat is op dit moment (oldtimers uitgesloten) de goedkoopste auto, hierbij rekening houden met: Verzekering, wegenbelasting en verbruik per km?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Momenteel is de Fiat Panda de goedkoopste belasting- en BPM vrije auto in de kleine klasse (A klasse).
In vergelijkende testen met andere modellen uit deze klasse scoort de Panda nog steeds als meest 'volwassen', ook al dateert het model in basis al uit 2003
De Dacia Sandero (B klasse) is ook goedkoop, maar bij dit model is de wegenbelasting hoger.
De belastingvrije maatregel blijft -als beloofd- bestaan tot 2013. Dit betekent dat de auto nadien duurder worden (en je nu nieuw gekochte auto -tegen die tijd- waarschijnlijk hoger in waarde).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een suzuki alto is ook heel erg betrouwbaar (jarenlang als beste getest door de anwb en consumentenbond) en zeker heel zuinig !
Bovendien is het al een model dat sinds 1980 word gemaakt dus kinderziektes heeft de alto niet !
Was het eerste automodel van de daarvoor alleen maar 2wieler fabriek suzuki !
Bij de anwb en consumentenbond kan je de beste deal opzoeken of navragen ook op de radar site zal je nuttige info vinden !

Succes !

Groet Simon