Auto papieren overzetten

Omdat er in Rotterdam (tot zo ver ik weet) bijna geen postkantoren meer bestaan, waar kan je dan terecht als je een auto van iemand koopt en de papieren wilt overzetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nederlsnd is zowat het enige land ter wereld zonder postkantoren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tsja postkantoor is voor post toch... waarom zou je daar je kenteken over moeten laten zetten!?
laat dat op het gemeentehuis ofzo gebeuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10 jaar geleden was er nog sprake van om de loketfuncties van de gemeente op het postkantoor onder te brengen.

Antwoorden (4)

Bij supermarkten en sigarenwinkels.

Ik heb het voor je opgezocht.
Ga naar
http://www.tntpost.nl/voorthuis/klantenservice/locatiewijzer/index.aspx?address=Rotterdam&lan=nl&apikey=e9b6ea2efe17510f&apiurl=http://api.tntpostkantoorzoeker.nl/
en vink kentekenregistratie aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je was me net voor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plusje +
de meeste AH's hebben wel een post kantoor binnen
daar kun je dan terecht voor je auto papieren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of het nu een AH is, of een Bruna, of een sigarenwinkel, maar overal waar TNT ook postzegels verkoopt, kunnen ze een kentekenbewijs overschrijven.
jc54
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij klopt dit antwoord en is die min
gewoon onzin, dus Plus.
Check de site van de rdw (rijksdienst voor wegverkeer) als het goed is moeten zij vermelden waar je allemaal je kentekenbewijs over kan laten zetten.