Dit heeft naar mijn idee niet met afstand te maken, bij een flitskast zitten lussen in de grond, deze meten de snelheid en/of door rood rijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ha, die Cvanbeveren;

Er zijn apparaten in gebruik met een bereik tot 500m, maar omdat je dan geen bruikbare foto meer krijgt zal die afstand niet worden gebruikt. In de praktijk doet een flitspaal zijn werk op een afstand van maximaal 50m. Met een lasergun is het een ander verhaal, zeker als je zo'n ding tegemoet rijdt.