Foto noodzakelijk?

Als je op zoek bent naar een auto op het internet, kijkt men dan het eerst naar de foto of naar de prijs van de auto?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (6)

Ha, die Doetinchem;

Ik sla zelf auto's zonder fatsoenlijke foto's meteen over. En als wat ik op de foto's zie me niet aanstaat boeit de prijs me niet. Over de prijs ga je pas serieus nadenken als je de auto live hebt gezien, de eigenaar hebt gesproken, hebt gereden, de concurrentie hebt bekeken, de onderhoudsgeschiedenis en de eventuele mankementen kent en weet of er onderhandelingsruimte is. Eerst en vooral goede en veelzeggende foto's maken dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als de prijs te hoog is, zullen ze sowieso niet verder kijken, maar als het geen foto bij zit ook niet. Je wil toch weten en zien wat je koopt. Ze kijken dus eerst naar de prijs, is die interresant, dan naar de foto, is er geen foto, dan haken ze af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zoek op o.a. prijs. Maar als ik de lijst resultaten dan bekijk: geen foto, geen koop.

Tegenwoordig kan iedereen wel een digitale foto maken, met een fototoestel, mobieltje, desnoods andermans mobieltje lenen. Dus staat er geen foto bij, dan gaan mijn 'volgens mij wordt mijn tijd verspild met een zichtbaar afgeragde auto' alarmbellen af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze - snap ik niet. Dit is hoe het is. Misschien niet gelijk een beeld van een afgeragde auto,maar zonder foto geen interesse. Van mij een +
Ik kijk persoonlijk wel of er een foto bijstaat,zoniet dan lees ik de advertentie en als die mij voldoende aanspreekt vraag ik per mail een aantal foto's.

Het is wel beter om een foto erbij te zetten want de meeste mensen skippen advertenties zonder foto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kijk het eerste naar de kilometerstand, daarna de prijs en pas dan naar de foto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik sorteer op prijs en kijk dan als eerste naar de foto's die ik zie. Daarna kijk ik pas naar de kilometerstand, en hoe die zich verhoud tot de prijs en wat ik op de foto's zie.