wie kent een personenauto met hoge instap met een laag eigen gewicht met een trekhaak met 75 kg kogeldruk.

e.e.a om 2 electrische fietsen te kunnen vervoeren en een hoge instap personenauto vanwege rugproblemen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.2K

Het beste antwoord

Ga eens kijken bij de Dacia Duster goedkoop en goed.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Van de trekhaak weet ik het niet,
maar een hoge instap en laag eigen gewicht en toch een complete wagen : de Daewoo/Chevrolet Kalos

Het bedrijf hieronder levert door het hele land, en het zijn
zeer vriendelijke meedenkende mensen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zou ik gaan voor de Opel Agila. Weegt 850 kg is een ruime auto met hoge instap
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In jouw geval zou ik serieus naar een Suzuki SX4 kijken. Een leuke auto onder de 20.000 euro die uitstekend rijdt en een hoge instap heeft. De auto is redelijk zuinig en ziet er prima uit.
paulus811
13 jaar geleden
Je kunt ook eens kijken bij een Kia-dealer. Mijn tip: Gewoon overleggen met de verkoper en hem duidelijk uitleggen wat je zoekt. Als je een goede verkoper hebt, denkt hij met je mee.