Welke tankstations zijn over t algemeen t goedkoopst? De pomp langs de snelweg, in kleine plaatsen of langs binnen wegen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Langs de snelweg zou ik dan maar links laten liggen, deze zijn veel duurder dan andere tankstations.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over het algemeen benzinepompen in kleine plaatsen. Dat komt omdat hier meestal minder vraag is, en dus de benzine goedkoper. Wanneer een benzinepomp in een woonwijk ligt verkopen ze alleen geen lpg.

De benzinepompen aan de snelweg zijn het duurst.

Het voordeligst tank je bij onbemande benzinepompen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...en dat scheelt echt véél, bij die onbemande pompen : voor het eerst sinds járen had ik een volle tank onder de €50,-!!
Je vind ze vaak langs provinciale wegen.
In de kleinere plaatsen is het al goedkopen dan langs de autobaan .
En langs de duitse grens is het nog goedkoper .